مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 10:152021-06-03سياسي

بیمارستان صحرایی ارتش در اصفهان، مرکز تجمیعی واکسیناسیون شد


فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش و مجری احداث بیمارستان صحرایی ارتش در اصفهان گفت: بیمارستان صحرایی ارتش اصفهان با مجهز شدن به امکانات جدید، به مرکز تجمیعی واکسیناسیون استان تبدیل شد.

- سرهنگ خلبان ولی رحمانی روز شامگاه چهارشنبه در حاشیه بازدید سرهنگ دکتر سید هاشم حسینی رییس بهداری رزمی و نیز نیاز به طراحی مکانی برای اجرای واکسیناسیون کووید19  در استان بیمارستان صحرایی ارتش با افزودن امکانات جدید به مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در استان تبدیل شد.

رحمانی اضافه کرد: طی چند روز آینده این مرکز برای انجام واکسیناسیون مردم استفاده خواهد شد، هر چند که این بیمارستان کاربری و ظرفیت های خود را برای پذیرش بیماران کرونایی در موج های احتمالی آینده حفظ خواهد کرد.

همچنین رییس بهداری رزمی ستاد کل نیروهای مسلح با تقدیر از تلاش ها و پیگیری های فرماندهان ارتش و سپاه در کمک به وزارت بهداشت در خدمت مردم و مبارزه با ویروس منحوس کرونا گفت: بیمارستان صحرایی ارتش که برای بستری و درمان بیماران کرونایی در یک صد یونیت (واحد) مجزا و مجهز آماده شده است از جمله اقدامات شایسته نیروهای مسلح در حمایت و پشتیبانی از مجموعه مدیریت بهداشت و درمان است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان صحرایی ارتش در اصفهان، مرکز تجمیعی واکسیناسیون شد

بیمارستان صحرایی ارتش در اصفهان، مرکز تجمیعی واکسیناسیون شد