مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 10:402021-06-03بين الملل

ترامپ حاضر بوده برای گوش ندادن به سخنرانی ترزا می، پول بدهد


ترامپ و ترزا می در دوران تصدی روابط سنگینی داشتند به طوری که ترامپ بارها در اظهارات عمومی و همچنین گفتگو با دیگر رهبران جهان از همتای انگلیسی خود انتقاد کرد.

- ترامپ و ترزا می در دوران تصدی روابط سنگینی داشتند به طوری که ترامپ بارها در اظهارات عمومی و همچنین گفتگو با دیگر رهبران جهان از همتای انگلیسی خود انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل اسپوتنیک، پیرس مورگان، مجری مشهور سابق برنامه صبح بخیر انگلیس می گوید: دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا گفته بود حاضر است 100 هزار پوند بدهد تا به سخنرانی ترزا می، نخست وزیر سابق انگلیس گوش ندهد.

مورگان که روابط دوستانه ای با چهل و پنجمین رییس جمهور آمریکا داشت در مقاله ای برای اکسپکتیتور نوشت که یک بار به ترامپ گفته است که ترزا می از زمان ترک دفتر نخست وزیری بیش از 100000 پوند (141،000 دلار) برای سخنرانی هایش گرفته و ترامپ پاسخ داد: شوخی می کنی؟ من 100000 پوند می دهم تا حرف های او را نشنوم! پیرس مورگان همچنین ادعا کرد که وقتی به ترامپ گفته که نخست وزیر می از زمان استعفا در سال 2019 بیش از 1 میلیون دلار از محل سخنرانی هایش درآمد داشته او مبهوت شده است.

رسانه های انگلیسی گزارش دادند که می سالانه 120،000 دلار از دفتر سخنرانان واشنگتن دریافت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ حاضر بوده برای گوش ندادن به سخنرانی ترزا می، پول بدهد

ترامپ حاضر بوده برای گوش ندادن به سخنرانی ترزا می، پول بدهد