مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 10:552021-06-03اقتصادي

55 واحد تولیدی همدان در تملک بانک ها هستند


دبیر اتاق تعاون استان همدان با بیان اینکه 55 واحد تولیدی همدان در تملک بانک ها هستند گفت: متأسفانه در رونق کسب و کار با ضعف مواجهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، رحمان نادی عصر امروز در جمع تعدادی از مدیران واحدهای تولیدی استان همدان با اشاره به اینکه اقتصاد قوی عامل قوت یک کشور است اظهار کرد: محورهای اقتصاد قوی تولید انبوه و باکیفیت است که گلایه های جمع حاضر نیز متاسفانه از عدم حمایت از تولید بوده است.

وی با اشاره به اهمیت توزیع عدالت محور گفت: متاسفانه توزیع در کشور مشکل دارد که این وضعیت را روزی در خصوص تخم مرغ و روز دیگر پوشک و بعد نهاده های دامی و.

می بینیم.

دبیر اتاق تعاون استان همدان با بیان اینکه هفته اخیر 72 درصد قیمت شکر افزایش یافت و کسی هم پاسخگو نیست افزود: پشت این صحنه چه اتفاقی می افتد که یک شبه با قیمت بالای اجناس مواجه می شویم و هیچ مدیریتی هم وجود ندارد.

؟ وجود 104 شرکت تعاونی توزیع در همدان  وی با تاکید به اینکه چرا توزیع ناعادلانه است و نمی توانند درست مدیریت کنند گفت: قریب به 104 شرکت تعاونی توزیعی در شهرستان داریم که عامل بسیار خوبی برای توزیع اقلام اساسی مورد نیاز هستند اما متاسفانه اقدام نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

55 واحد تولیدی همدان در تملک بانک ها هستند

55 واحد تولیدی همدان در تملک بانک ها هستند