مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 11:152021-06-03سياسي

رییسی: معیشت و سفره مردم، اولویت دولت من است


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اولویت اول من مساله معیشت و سفره که سفره مردم مساله اولویت ما خواهد بود و نسبت به سفره مردم باید اقدامات جدی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رییسی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، بامداد پنجشنبه با حضور در برنامه ایران ما شبکه جهانی جام جم با ایرانیان خارج از کشور به گفت وگو نشست.

انگیزه حضور رییسی در آغاز و در پاسخ به این که عواملی که انگیزه لازم را در شما ایجاد کرد که به این جمع بندی برسید در شرایط کنونی در نقش رییس جمهوری برای رفع مشکلات کشو مؤثر باشید چه بود؟ گفت: انگیزه بنده برای حضور در این عرصه چند مطلب است، اول شرایط و وضعیت کشور است، وضعیت خوبی به لحاظ اجرایی نیست و در حوزه های مختلفی ما نوعی از بی عدالتی و سوءمدیریت می بینیم به نحوی که امکان رفع این مشکلات کاملاً وجود دارد.

وی ادامه داد: امروز مردم دغدغه دارند، دغدغه معیشت، گرانی، بیکاری و مسکن دارند و مشکلاتی از این دست مردم عزیزمان را احاطه کرده اما این به معنی نادیده گرفتن خدماتی که در این کشور انجام شده توسط دولت های مختلف در دوره های گذشته نیست.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه امروز جوان های عزیز ما مشکل ازدواج، اشتغال و مسکن دارند، افزود: ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: معیشت و سفره مردم، اولویت دولت من است

رییسی: معیشت و سفره مردم، اولویت دولت من است