مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 11:452021-06-03پزشكي

روستای بریز لارستان قرنطینه شد


معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: با تصمیم دانشکده علوم پزشکی لار و ستاد مدیریت کرونا و با توجه به مشاهده چندین مورد ویروس جهش یافته آفریقایی و انگلیسی در روستای بریز از توابع بخش مرکزی لارستان، - ایسنا/فارس معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: با تصمیم دانشکده علوم پزشکی لار و ستاد مدیریت کرونا و با توجه به مشاهده چندین مورد ویروس جهش یافته آفریقایی و انگلیسی در روستای بریز از توابع بخش مرکزی لارستان، این روستا تا اطلاع بعدی قرنطینه شد.

دکتر وحید یگانه بیان کرد: تنها در آزمایش های انجام شدت در روز سه شنبه 11 خردادماه جاری، ابتلای هشت نفر به کرونای آفریقایی و انگلیسی در این روستا مثبت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان، او افزود: از این هشت مورد چهار نفر به کرونای جهش یافته انگلیسی و چهار نفر به کرونای آفریقایی مبتلا شده اند.

یگانه ادامه داد: جزییات این تصمیم و قرنطینه شدن به مردم روستای بریز اعلام شده و هرگونه ورود و خروج به این روستا و انجام مراسم و آیین های عبادی و سیاسی در این روستا تعطیل شده است.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان اضافه کرد: هشتم خردادماه نیز یک نفر به کرونای جهش یافته آفریقایی در این روستا مبتلا شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستای بریز لارستان قرنطینه شد

روستای بریز لارستان قرنطینه شد