مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 11:452021-06-03سياسي

بسیج سازندگی پرچم دار مبارزه با محرومیت در مناطق محروم است


نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس گفت: رفع محرومیت یکی از نیازهای مهم کشور است که بسیج سازندگی پرچم دار مبارزه با محرومیت و فقر در مناطق محروم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک حجت الاسلام علیرضا سلیمی بعد از ظهر امروز در دیدار با مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان و جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محلات اظهار کرد: بسیج سازندگی در سه حوزه مهم محرومیت زدایی، سازماندهی که از نیازها و ضروریت های مهم کشور محسوب می شود ورود پیدا کرده و دارای یک عملکرد درخشان و قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه مهمترین شاخصه برتر اقدامات بسیج سازندگی داشتن عزم و روحیه جهادی و انقلابی برای انجام کارها است و همواره می بینیم که در این مسیر شتابنده حرکت میکند، افزود: رفع محرومیت یکی از نیازهای مهم کشور است که بسیج سازندگی پرچم دار مبارزه با محرومیت و فقر در مناطق محروم است.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس بیان کرد: همچنین اقدامات بسیج سازندگی در حوزه اشتعال زایی و سازندگی بسیار چشمگیر و قابل تقدیر است و در بسیاری از موارد می بینیم جهادگران بسیج سازندگی در نقاط بسیار محرومی برای احداث مسکن و آبررسانی ورود پیدا کرده اند و موجب دلگرمی و امید مردم آن منطقه شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج سازندگی پرچم دار مبارزه با محرومیت در مناطق محروم است

بسیج سازندگی پرچم دار مبارزه با محرومیت در مناطق محروم است