مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 12:202021-06-03حوادث

زورگیری خونین از یک عکاس خبری


زورگیران پس از وارد کردن 21 ضربه چاقو به یک عکاس خبری، لوازم همراه وی از جمله دوربین عکاسی، لنز عکاسی و لپ تاپ را به سرقت بردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، محمد دلکش؛ عکاس خبری، بامداد امروز (13 خرداد) توسط زورگیران مورد حمله خونین قرار گرفته و با 21 ضربه چاقو مجروح شد.

با توجه به وجود محدودیتهای تردد و عدم امکان سفر با خودروی شخصی، این عکاس خبری، اواخر شب گذشته، به منظور حضور در یک برنامه در استان مازندران، به پایانه آزادی رفته و آنجا سوار بر یک خودروی شخصی شده بود.

در خودروی مذکور علاوه بر راننده، دو سرنشین دیگر نیز حضور داشتند همچنین فردی دیگر نیز پس از سوار شدن این عکاس خبری، سوار بر این خودرو شده و به این ترتیب خودروی مذکور با پنج سرنشین راهی مازندران شد.

طبق روال مسیر حرکتی برخی رانندگان این مسیر، خودروها از مسیر بزرگراه آزادگان به سمت شرق تهران رفته و از آنجا به سمت مازندران تغییر مسیر می دهند.

راننده این خودرو نیز در بزرگراه آزادگان به سمت جاده احمد آباد مستوفی تغییر مسیر داد و لحظاتی بعد سه نفر از سرنشینان با سلاح سرد اقدام به زورگیری از دو سرنشین دیگر خودرو کردند؛ در آنجا مشخص شد سه نفر زورگیر بوده و قصد زورگیری از محمد دلکش و دیگر مسافر خودرو را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زورگیری خونین از یک عکاس خبری

زورگیری خونین از یک عکاس خبری