مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 12:202021-06-03سياسي

گفتمان جهادی از مبانی فکری امامین انقلاب است/نام شهید سلیمانی آوازه ای جهانی دارد


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: یکی از مبنای فکری و منظومین فکری امامین انقلاب فکر جهادی و گفتمان جهادی برای برداشتن محرومیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی در مراسم آغاز به کار اردوهای جهادی پزشکی در روستای نگل، اظهار کرد: یاد و خاطر امام راحل و 15 خرداد سال 42 را گرامی میداریم و امیدواریم همه ما در مسیر وحدانیت و را به منطقه آوردند که قطعا اثرگذار و مایه خیر و برکت خواهد بود و ذخیره قیامت عزیزان است.

سردار حسینی تصریح کرد: یکی از مبنای فکری و منظومین فکری امام خمینی(ره) و امامین انقلاب، فکر جهادی و گفتمان جهادی برای برداشتن محرومیت است.

وی افزود: اینکه از مرکزیت کشور و بدون دریافت هزینه و پاداش بخواهید در یک نقطه دور کار درمانی انجام دهید این یعنی گفتمان انقلاب و مبانی فکری و منظومین امامین انقلاب برای تعمیق فرهنگ اسلامی و تعمیق انقلاب اسلامی و خدمات دهی به محرومین و ارزش گذاری به انسان های والا و شریف، الهی و مومن استان کردستان که به حق کار بسیار ارزشمندی است.

فرمانده سپاه بیت المقدس تصریح کرد: کردستان سرزمین مجاهدت های خاموش است، سرزمین  مردمانی که در پیروزی انقلاب نقش داشتند و در دوران حضور ضدانقلاب در برابر آنان ایستادند و در هشت سال جنگ تحمیلی هم نق آفرینی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتمان جهادی از مبانی فکری امامین انقلاب است/نام شهید سلیمانی آوازه ای جهانی دارد

گفتمان جهادی از مبانی فکری امامین انقلاب است/نام شهید سلیمانی آوازه ای جهانی دارد