مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 12:302021-06-03حوادث

ادامه مهار آتش سوزی پالایشگاه تهران


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کرد: عملیات مهار آتش سوزی پس از 20 ساعت تلاش همچنان ادامه دارد.

سید جلال ملکی عصر پنجشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: در پی حادثه روز گذشته در پالایشگاه جنوب تهران، در نهایت 10 ایستگاه از سازمان آتش نشانی تهران به همراه چندین دستگاه خودروهای پشتیبانی از جمله خودرو بالابر، دستگاه تنفسی و تانکر آب در محل حضور پیدا کردند.

وی با بیان اینکه مجموع خودروهایی که در این حادثه استفاده شد حدود 60 دستگاه بوده است، خاطرنشان کرد: حدود 180 آتش نشانان تا به حال در حال عملیات بوده اند که آتش نشانی شرکت نفت نیز در محل حضور دارد همچنین همکاران ناجا، راهور، بحران، اورژانس و نیروهای امدادی نیز در محل حضور دارند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با بیان اینکه عملیات بدون وقفه ادامه دارد، خاطرنشان کرد: در ابتدا اعلام شد که یکی از مخازن دچار حریق شده اما ظاهرا به بخشی از مخزن دیگر نیز سرایت کرده و حجم زیادی از شعله ها به آسمان می رفت.

به گفته وی، تاکنون مورد تلفات جانی نداشتیم که در این حادثه برخی از همکاران دچار ضعف و بی حالی و دود گرفتگی شدند اما مصدوم حاصل از سوختگی نداشتیم.

ملکی با بیان اینکه در حال حاضر بخش زیادی از آتش خاموش شده است، اظهار داشت: یکی از مخازن هنوز شعله دارد که طبیعی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه مهار آتش سوزی پالایشگاه تهران

ادامه مهار آتش سوزی پالایشگاه تهران