مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 12:402021-06-03سياسي

تکلیف امروز ایجاد فضای مناسب برای مشارکت حداکثری در انتخابات است


همدان_ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: تکلیف امروز ایجاد فضای مناسب برای مشارکت حداکثری در انتخابات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد هادی نظیری، در جلسه تودیع و معارفه رییس اداره تبلیغات شهرستان فامنین بابیان اینکه در سازمان تبلیغات اسلامی اصلاً اهمیتی ندارد که چه کسی در این سازمان مسئول است بلکه این سازمان متعلق به مردم است، افزود: باید به این فکر کنیم که از دین سنگینی که بر دوش ما گذاشته است چگونه سربلند بیرون بیاییم.

به فرمایش امام جمعه محترم فامنین، هم گذشتگان به ما نگاه می کنند هم آیندگان از ما انتظار دارند که نقش و تکلیف خود را در این محفل بسیار حساس انجام دهیم.

وی با تاکید بر اینکه به گمان بنده حقیر این تکلیف ممتاز و مهمی که امروز بر دوش ما است این است که صحنه را برای ایفای نقش مردم در فضای جامعه مهیا کنیم، ادامه داد: مردم صاحب اصلی انقلاب هستند و شکل گیری نهضت به دست این مردم بوده و قطعاً امتداد این نهضت هم به دست خود این مردم باید محقق شود و یک حکمرانی مردمی و الهی باید توسط این مردم در این فضا به صورت خیلی جدی و ممتاز انجام شود.

وی بابیان اینکه با اقدامات چند نفر پیام انقلاب مخابره نمی شود بلکه یک عزم و همت جمعی می طلبد، افزود: بنده فامنین را به عنوان یک دارالایمان می شناسم و حقیقتاً طلبگی و تح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف امروز ایجاد فضای مناسب برای مشارکت حداکثری در انتخابات است

تکلیف امروز ایجاد فضای مناسب برای مشارکت حداکثری در انتخابات است