مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 13:152021-06-03اقتصادي

تاسیس زنجیره سوپر مارکت های مالی برای قرن جدید


مدیرعامل بانک صادرات ایران از برنامه ریزی و آمادگی این بانک برای جهشی بزرگتر خبر داد و گفت: بانک صادرات ایران در پی خلق سود و دارایی و ارزش افزوده است و تلاش خواهیم کرد تا همچنان در اوج بماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بانک صادرات ایران، حجت اله صیدی در مراسم تکریم و معارفه مدیر شعب غرب تهران با بیان این مطلب افزود: در بانک کارهای زیاد و ظرفیت های استفاده نشده فراوانی وجود دارد.

بانک به نیروهای متبحر و مدیران برجسته نیازمند است و مدیران ارشد فعلی، نسلی هستند که از لحاظ کاری به و سازمان بورس، مجمع بانک را با صورت های مالی مناسب تا پایان خرداد ماه برگزار خواهیم کرد.

صیدی با تشکر از همه همکاران برای خلق این رویداد بزرگ، اظهار کرد: خروج از 85 هزار میلیارد ریال زیان و وارد شدن به منطقه سود کار دشواری و ارزشمندی بود که بابت آن از همه همکاران بانک تشکر می کنم.

مدیرعامل بانک صادرات ایران همچنین از برنامه ریزی و آمادگی بانک برای جهش بزرگ تر خبر داد و گفت: بانک در پی خلق سود و دارایی و ارزش افزوده است و تلاش خواهیم کرد تا بانک صادرات ایران همواره در اوج باشد.

اکنون بانک از لحاظ منابع، مصارف، بهای تمام شده پول، نرخ موثر تسهیلات، مطالبات، سودآوری و ساختار مالی و ترکیب این اقلام در شرایط مناسبی است اما کارهای باقیمانده زیاد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاسیس زنجیره سوپر مارکت های مالی برای قرن جدید

تاسیس زنجیره سوپر مارکت های مالی برای قرن جدید