مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 15:052021-06-03حوادث

عملیات سردسازی مخازن پالایشگاه تا فردا صبح ادامه دارد


سخنگوی آتش نشانی تهران با بیان اینکه بخش زیادی از آتش پالایشگاه مهار شده است، گفت: حداقل سه ایستگاه در پالایشگاه حضور خواهند داشت و عملیات سردسازی مخازن تا فردا صبح ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران دقایقی پیش با تشریح جزییات جدید از حریق پالایشگاه تهران اظهار کرد: طی 24 ساعت عملیات بی وقفه، بخش زیادی از آتش خاموش شده است اما یکی از مخازن هنوز کمی شعله دارد و به طور کامل اطفا نشده است.

  وی گفت: تا ساعتی دیگر بخش زیادی از نیروهای آتش نشانی به ایستگاه های خود مراجعت می کنند و حداقل سه ایستگاه تا فردا صبح در محل حادثه حضور خواهند داشت و عملیات سرد کردن مخازن را ادامه می دهند که آتش برنگردد و این آمادگی وجود دارد که اگر به احتمال خیلی کم  آتش برگردد، ایستگاه ها سریع به محل اعزام شوند.

  سخنگوی آتش نشانی تهران ادامه داد: در ابتدا آتش به مخزن کناری سرایت کرده و حجم زیادی از شعله ها به آسمان متصاعد می شد و دود غلیظ از فواصل زیاد در نقاط مختلف شهر قابل رویت بود.

  ملکی با بیان اینکه عملیات ها از چندین طرف انجام شد و از سرایت به سایر مخازن جلوگیری کردیم، افزود: این حادثه مصدوم جدی نداشت و چند نفر از آتش نشانان دچار دودگرفتگی و بدحالی شده بودند اما مصدوم حاصل از سوختگی نداشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات سردسازی مخازن پالایشگاه تا فردا صبح ادامه دارد

عملیات سردسازی مخازن پالایشگاه تا فردا صبح ادامه دارد