مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 15:152021-06-03سياسي

شفت آماده برگزاری انتخابات سالم و پرشور/ مرخصی مسئولان لغو می شود


فرماندار شفت با اشاره به لغو مرخصی همه روسای دستگاه های اجرایی شهرستان در هفته منتهی به انتخابات، گفت: شفت آماده برگزاری انتخابات سالم و امن و پرشور است.

- ، ابراهیم چراغی امروز (پنج شنبه) در جلسه شورای اداری شهرستان شفت با تسلیت سی و دومین سال ارتحال امام خمینی (ره)، گرامیداشت قیام 15 خرداد و شهادت امام صادق (ع)، گفت: برای توسعه شهرستان شفت نیازمند همدلی و همکاری همه دستگاه ها هستیم.

وی در ادامه به برخی ویژگی های فردی و اجتماعی امام خمینی (ره) اشاره و با بیان اینکه دین باوری، آزادی خواهی و اتکا به مردم مهم ترین برنامه های راهبردی امام راحل بوده و انقلاب اسلامی نیز بر مبنای همین مؤلفه ها استوار بود، افزود: امروز نیز برای حفظ و صیانت از اندیشه ها امام و آرمان ها و ارزش های انقلاب این مؤلفه ها حفظ شود.

فرماندار شفت با اشاره به در پیش بودن مهم ترین رخداد سیاسی ایران در 48 خرداد ماه، اضافه کرد: همه دستگاه ها و مسئولان باید برای برگزاری انتخاباتی پرشور همکاری لازم را با مجریان داشته باشند و در این راستا و بر اساس قانون باید امکانات دستگاه ها را در اختیار دست اندرکاران برگزاری انتخابات بگذارند.

وی در ادامه به لغو همه مرخصی ها در هفته منتهی به انتخابات اشاره و با تأکید بر اینکه از امکانات دولتی له و علیه داوطلبی نباید استفاده شود، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفت آماده برگزاری انتخابات سالم و پرشور/ مرخصی مسئولان لغو می شود

شفت آماده برگزاری انتخابات سالم و پرشور/ مرخصی مسئولان لغو می شود