مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 16:102021-06-03اقتصادي

تاسیس زنجیره سوپر مارکت های مالی بانک صادرات


در تلاشیم که شعب، کارکرد سوپرمارکت مالی با زنجیره کامل را داشته باشند و با تمرکز بخشی بسیاری از فعالیت های اقتصادی جامعه در بانک صادرات ایران، - خدمات پرداخت و مدیریت ثروت را انجام دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از بانک صادرات ایران، حجت اله صیدی گفت: با ورود به سال جدید، برنامه صاد 1400 را در پیش داریم تا بانک صادرات ایران بتواند به شکل جدید متناسب با قرن نو ظاهر شود و 110 شعبه منتخب آن با سایر بانک ها هم از نظر محتوا و هم از حیث ظاهر متفاوت باشد.

در تلاشیم که شعب، کارکرد سوپرمارکت مالی با زنجیره کامل را داشته باشند و با تمرکز بخشی بسیاری از فعالیت های اقتصادی جامعه در بانک صادرات ایران، خدمات پرداخت و مدیریت ثروت را انجام دهند.

ما برای تحقق این حرکت بزرگ به حمایت و همکاری تمامی همکاران نیاز داریم و باید موفقیت بانک صادرات ایران را در قرن آینده تضمین کنیم.

به گفته وی، اکنون بانک صادرات ایران از لحاظ منابع، مصارف، بهای تمام شده پول، نرخ موثر تسهیلات، مطالبات، سودآوری، ساختار مالی و ترکیب این اقلام در شرایط مناسبی است اما کارهای باقی مانده زیاد است.

وی از آماده شدن پیش نویس گزارش حسابرسی برای برگزاری مجمع سال 1399 بانک صادرات در روزهای آینده خبر داد و افزود: در صورت همکاری بانک مرکزی و سازمان بورس، مجمع بانک را با صورت های مالی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاسیس زنجیره سوپر مارکت های مالی بانک صادرات

تاسیس زنجیره سوپر مارکت های مالی بانک صادرات