مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 16:152021-06-03سياسي

7 درخت کهنسال در استان بوشهر ثبت ملی شد


وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در چند نامه جداگانه مراتب ثبت هفت اثر در فهرست میراث طبیعی ملی را به استاندار بوشهر ابلاغ کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری میراث آریا، علی اصغر مونسان در نامه ای خطاب به عبدالکریم گراوند نوشت: در اجرای تبصره ماده 2 قانون تشکیل سازمان میراث فرهنگی کشور مصوب دی ماه 1382 و آیین نامه اجرایی آن، مصوب چهارم مرداد 1384 به شماره 26975/ت 32915ه، هیأت محترم وزیران با موضوع ثبت میراث طبیعی ارزشمند کشور در فهرست میراث طبیعی ملی، درخت کهنسال لیل نایبند4 واقع در استان بوشهر، شهرستان عسلویه، بخش چاه مبارک، دهستان چاه مبارک، روستای هاله، پس از تشریفات قانونی لازم به شماره 822 مورخ 99/12/3 در فهرست میراث طبیعی ملی کشور به ثبت رسید، ابلاغ می شود.

اثر مذکور ضمن رعایت حقوق مالکانه، تحت نظارت و حمایت این وزارت است و تدوین ضوابط حفاظتی و تعیین عرصه و حریم این اثر بر عهده این وزارت خواهد بود، هرگونه دخل و تصرف یا اقدام و عملیاتی که منجر به تخریب یا تغییر در اصالت اثر شود، ممنوع است.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دولت دوازدهم همچنین در شش نامه جداگانه با مفاد مشابه دستور ثبت ملی شش اثر طبیعی زیر را به استاندار بوشهر ابلاغ کرده است: 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 درخت کهنسال در استان بوشهر ثبت ملی شد

7 درخت کهنسال در استان بوشهر ثبت ملی شد