مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 16:202021-06-03سياسي

هوشیاری در انتخابات ضروری است/ نیازمند دولتی کارآمد هستیم


رییس ستاد انتخاباتی شورا ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر با تاکید بر لزوم هوشیاری در انتخابات گفت: مملکت ما امروز نیاز به یک دولت کارآمد دارد .

- ، قاسم برجویی فرد عصر پنجشنبه در نشست با مسئولان کمیته ها و رؤسای ستادهای انتخاباتی شهرستان های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: آمارهای دقیق وجود دارد در خصوص نارضایتی مردم در انتخابات و اینها بر می گردد به حکم رانی غلط اقتصادی و وضعیت بد معیشتی که ما را به اینجا رسانده است.

رییس ستاد انتخاباتی شورا ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر ادامه داد: مملکت ما امروز نیاز به یک دولت کارآمد دارد تا بتواند اعتمادسازی کند و بذر امید را در جامعه بکارد.

وی با بیان اینکه در انتخابات کار سختی در پیش داریم و همه باید برای موفقیت فرد اصلح تلاش کنیم گفت: این روزها فضا را فقط در حکم زدن ستادها می بینیم و کاری را در عمل نمی بینیم و این موضوع مورد آزرده خاطر شدن مردم شده است.

برجویی فرد بیان کرد: اگر امروز در انتخابات برنامه ای نداشته باشیم حتی خواص ما در بازی های سیاسی بازی می خورند و سال 1392 یک بار دیگر رقم خواهد خورد.

رییس ستاد انتخاباتی شورا ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: ستادهای شهرستانی کار را جدی بگیرند و دلی پای کار انقلاب و مردم بیای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشیاری در انتخابات ضروری است/ نیازمند دولتی کارآمد هستیم

هوشیاری در انتخابات ضروری است/ نیازمند دولتی کارآمد هستیم