مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 16:252021-06-03سياسي

با انتخاب اصلح به مشکلات فعلی ‎مان پایان دهیم


جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی استان اصفهان با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت ایام رحلت حضرت امام خمینی(ره) و 15 خرداد، بر حضور حداکثری مردم و انتخاب گزینه اصلح در انتخابات پیش رو تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، پیشگامان انقلاب اسلامی استان اصفهان به مناسبت یوم الله 15 خرداد و در آستانه انتخابات ریاست جمهوری بیانیه ای صادر کردند.

در این بیانیه آمده است: نهضت پانزدهم خرداد سال 1342 نقطه آغازین تحولی بود که پس از سال ها حکومت ننگین رژیم وابسته پهلوی، به زعامت رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) تبلور یافت و با تقدیم هزاران شهید، سرانجام در 22 بهمن 1357 به پیروزی رسید.

این جمعیت هرسال یادمان این نهضت عظیم را با تجمع همسنگران پاس می داشت، ولی دو سال است که به علت گسترش بیماری جهانی و رسانه های خودفروخته داخلی آنان همواره قشر زودباور و مفتون و خاکستری را هدف قرار داده و گاهی به بهانه عدم شرکت در انتخابات یا فریب آنان در رای دادن به کاندیدایی که پیاده نظام یا عامل غرب در ایران هستند و یا تحریک و تحریض کاندیداهایی که صلاحیتشان توسط شورای محترم نگهبان احراز نگردیده یا در برابر رقیب، شکست خورده با اعتراضات خیابانی و بلوا و آشوب، کام ملت مظلوم را در پیروزی طبیعی خود در انتخابات اصلح تلخ نموده و می نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با انتخاب اصلح به مشکلات فعلی ‎مان پایان دهیم

با انتخاب اصلح به مشکلات فعلی ‎مان پایان دهیم