مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 17:152021-06-03حوادث

جزییات زورگیری خشن از عکاس خبری در تهران (+عکس)


ابتدا حدود ساعت 6 بامداد یک سگ دامداری متوجه او شده و صاحبش را مطلع کرده و همچنین یک خانواده با خودرویشان در حال عبور از محل بودند که با وضعیت خونین محمد دلکش مواجه شده و با اورژانس تماس گرفتند - محمد دلکش عکاس خبری، بامداد امروز پنج شنبه (13 خرداد 1400) توسط زورگیران مورد حمله خونین قرار گرفته و با 21 ضربه چاقو مجروح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرکنا، با توجه به وجود محدودیت های تردد و عدم امکان سفر با خودروی شخصی، این عکاس خبری، اواخر شب گذشته، به منظور حضور در یک برنامه در استان مازندران، به پایانه آزادی رفته و آنجا سوار بر یک خودروی شخصی شده بود.

در خودروی مذکور علاوه بر راننده، دو سرنشین دیگر نیز حضور داشتند همچنین فردی دیگر نیز پس از سوار شدن این عکاس خبری، سوار بر این خودرو شده و به این ترتیب خودروی مذکور با پنج سرنشین راهی مازندران شد.

طبق روال مسیر حرکتی برخی رانندگان این مسیر، خودروها از مسیر بزرگراه آزادگان به سمت شرق تهران رفته و از آنجا به سمت مازندران تغییر مسیر می دهند.

راننده این خودرو نیز در بزرگراه آزادگان به سمت جاده احمد آباد مستوفی تغییر مسیر داد و لحظاتی بعد سه نفر از سرنشینان با سلاح سرد اقدام به زورگیری از دو سرنشین دیگر خودرو کردند؛ در آنجا مشخص شد سه نفر زورگیر بوده و قصد زورگیری از محمد دلکش و دیگر مسافر خودرو را دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات زورگیری خشن از عکاس خبری در تهران (+عکس)

جزییات زورگیری خشن از عکاس خبری در تهران (+عکس)