مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 18:002021-06-03سياسي

مهرعلیزاده:قانون هدفمندی یارانه ها بصورت کامل اجرا نشد


یکی از کاندیداهای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری تصریح کرد که نباید فرهنگ نیازمند نگه داشتن مردم به دولت را همچنان حفظ کنیم و توسعه دهیم.

- یکی از کاندیداهای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری تصریح کرد که نباید فرهنگ نیازمند نگه داشتن مردم به دولت را همچنان حفظ کنیم و توسعه دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن مهرعلیزاده کاندیدای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در برنامه ای تلویزیونی در پاسخ به پرسشی درباره برنامه های او برای یارانه های نقدی گفت: متاسفانه قانون هدفمندی یارانه ها بصورت کامل اجرا نشد؛ قرار بود که بخشی بصورت یارانه نقدی به مردم داده شود، بخشی به صنایع و بخشی دیگر صرف توسعه زیربناها شود که متاسفانه فقط پرداخت یارانه های نقدی اجرا شد.

وی افزود: در زمان اجرای هدفمندی یارانه ها، مبلغ پرداختی حدود 11 دلار ارزش داشت، اما امروز کمتر از 2 دلار ارزش یارانه پرداختی به مردم است.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه مردم ایران خیلی بلندمرتبه تر از این هستند که وعده افزایش یارانه به آنها بدهیم ، خاطر نشان کرد: ما نباید فرهنگ نیازمند نگه داشتن مردم به دولت را همچنان حفظ کنیم و توسعه دهیم، بلکه باید با راهکارهایی نظیر افزایش شغل مردم این مشکل را برطرف کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهرعلیزاده:قانون هدفمندی یارانه ها بصورت کامل اجرا نشد

مهرعلیزاده:قانون هدفمندی یارانه ها بصورت کامل اجرا نشد