مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 18:252021-06-03سياسي

امام خمینی (ره)، وارث آموزه های الهی و احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) است


حضرت امام خمینی (ره)، وارث آموزه های الهی و احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) در عصر غربت روح انسانی در سرزمین سرد فقدان معنویت و اخلاق، بنیانگذار حرکت و انقلابی شد که به صورت الگویی الهام بخش برای رهایی جویان و آزاداندیشان درآمد و پرچم ایستادگی در برابر .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی، نماینده مقام معظم رهبری در استان و احمد حسین زادگان استاندار مازندران با صدور پیامی مشترک، سالروز رحلت ملکوتی بنیان گذار کبیر جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) را تسلیت گفتند و سالروز قیام 15 خرداد را گرامی داشتند.

‎ متن پیام بدین شرح است؛ بسم الله الرحمن الرحیم تاریخ مقاومت ملت ایران اسلامی در 15 خرداد سال 1342 با قیام مردی الهی، ظلم ستیز و عدالت خواه و پیوستن جریان خروشان مردمِ خسته از جور و بی عدالتی پیوند خورد که صاعقه های درخشان و پر تلالوء آن کماکان چشم های دوستداران انقلاب اسلامی را می نوازد و دیده های بدخواهان و بداندیشان را کور می کند.

حضرت امام خمینی (ره)، وارث آموزه های الهی و احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) در عصر غربت روح انسانی در سرزمین سرد فقدان معنویت و اخلاق، بنیانگذار حرکت و انقلابی شد که بصورت الگویی الهام بخش برای رهایی جویان و آزاداندیشان درآمد و پرچم ایستادگی در برابر استعمار و سلطه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام خمینی (ره)، وارث آموزه های الهی و احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) است

امام خمینی (ره)، وارث آموزه های الهی و احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) است