مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 21:102021-06-03حوادث

این مردان را می شناسید ؟ (عکس چهره باز قاتلان مرد نیشابوری)


این مردان را می شناسید ؟ (عکس چهره باز قاتلان مرد نیشابوری) سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان نیشابور از دستورات ویژه برای پیگیری سریع پرونده قتل با هدایت تخصصی مقام قضایی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رکنا، سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده در این خصوص گفت: درگیری خونینی در یکی از محله های نیشابور ساعت 21:27روز یازدهم خرداد ماه امسال به فوریت های پلیسی 110 اعلام شد که با توجه به اهمیت موضوع ماموران انتظامی بلافاصله در محل مورد نظر حاظر شدند.

وی افزود: بررسی های اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی نیشابور نشان می داد در این درگیری از اسلحه شکاری استفاده شده که متاسفانه مردی 42 ساله جان باخته و یک نفر دیگر هم مصدوم شده است.

سرپرست فرماندهی انتظامی نیشابور گفت: با هماهنگی قضایی ویژه قتل مصدوم به بیمارستان انتقال یافت و کارآگاهان تحقیقات گسترده خود را برای شناسایی و دستگیری عاملان این پروژه آغاز کردند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی نیشابور با اقدام های گسترده اطلاعاتی 2متهم اصلی پرونده را تحت تعقیب قرار داده اند و تلاش برای دستگیری دیگر متهمان این پرونده که به خاطر اختلاف های قبلی باهم درگیر شده اند ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این مردان را می شناسید ؟ (عکس چهره باز قاتلان مرد نیشابوری)

این مردان را می شناسید ؟ (عکس چهره باز قاتلان مرد نیشابوری)