مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 03:102021-06-03ورزشي

پاداش چشمگیر جوایز ورزشکاران ناشنوا


رییس فدراسیون ناشنوایان از افزایش پاداش مدال آوران این رشته در رقابتهای بین المللی آینده خبر داد و گفت: پاداش قهرمانان ناشنوا در رقابتهای بین المللی آینده به میزان 60 درصد قهرمانان المپیک و پارالمپیک خواهد بود.

- رییس فدراسیون ناشنوایان از افزایش پاداش مدال آوران این رشته در رقابتهای بین المللی آینده خبر داد و گفت: پاداش قهرمانان ناشنوا در رقابتهای بین المللی آینده به میزان 60 درصد قهرمانان المپیک و پارالمپیک خواهد بود.

مهران تیشه گران در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: بحث افزایش پاداش مدال آوران ناشنوا پس از مدت ها پیگیری یکماه پیش در شورای معاونین وزارت ورزش به تصویب رسید، به طوری که پاداش قهرمانان ورزشکاران ناشنوا پس از این به میزان 60 درصد ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی خواهد بود.

قطعا این اتفاق انگیزه و امیدواری را در بین ورزشکاران ناشنوا چند برابر خواهد کرد.

وی ضمن تشکر از پیگیریهای وزارت ورزش برای افزایش حقوق مدال آوران ناشنوا، گفت: امیدوارم در دولت آینده مدال آوران ناشنوا بتوانند پاداش خود را براساس آن چیزی که مصوب شده، دریافت کنند.

تیشه گران همچنین در خصوص تحت حمایت قرار گرفتن ورزشکاران ناشنوا زیر نظر کمیته ملی پارالمپیک، گفت: این مساله باید از سوی فدراسیون جهانی ناشنوایان تایید و مورد موافقت قرار بگیرد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاداش چشمگیر جوایز ورزشکاران ناشنوا

پاداش چشمگیر جوایز ورزشکاران ناشنوا