مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 03:402021-06-04پزشكي

اثربخشی واکسن برکت 80 درصد بوده است


عضو ستاد ملی مقابله با کرونا و متخصص بیماری های عفونی گفت: در همه جای دنیا بعد از تزریق واکسن فلزات روی بدن انسان مثلآهن ربا عمل می کند و ربطی به واکسن های ایرانی و خارجی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، مینو محرز امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کاشان در خصوص حالت آهن ربایی بدن انسان بعد از تزریق واکسن کرونا اظهار کرد: درهمه جای دنیا بعد از تزریق واکسن فلزات روی بدن انسان مثل آهن ربا عمل می کند و ربطی به واکسن های ایرانی و خارجی ندارد.

عضو ستاد ملی مقابله با کرونا و متخصص بیماری های عفونی، با بیان اینکه جذب فلزات بر روی بدن اصلا ربطی به واکسن کویید 19 ونوع واکسن خاص ندارد، افزود: در همه واکسن ها مقدار خیلی کمی جیوه وجود دارد، گفت: در همه جای دنیا حتی آمریکا در هر نوع واکسن مقدار خیلی کمی از جیوه استفاده میشود در نتیجه خاصیت مغناطیسی ایجاد می کند.

وی با بیان اینکه درصد جیوه در واکسن ها اصلا جای نگرانی نیست چون در همه واکسن ها مثل آنفولانزا و .

وجود دارد، خاطر نشان کرد: کسانی که در صدد این هستند مردم واکسن تزریق نکنند، در فضای مجازی التهاب ایجاد می کنند؛ بنده به مردم اطمینان خاطرمی دهم اصلا نگران نباشید و تمام واکسن هایی که در خصوص کویید 19 در دنیا وجود دارد خاصیت مغناطیسی را دارند، بنابراین جای نگرانی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اثربخشی واکسن برکت 80 درصد بوده است

اثربخشی واکسن برکت 80 درصد بوده است