مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 04:152021-06-04سياسي

مواضع امام خمینی(ره) بازخوانی شود/ اقامه عدل، آرمان امام راحل


نماینده ولی فقیه در استان همدان با تأکید بر لزوم بازخوانی مواضع و آرمان های امام راحل گفت: برای دستیابی به آرمان های انقلاب، نیاز به استقرار دولتی داریم که احکام اسلام را اجرایی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی صبح امروز در مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) با تاکید بر لزوم بازخوانی فرمایشات، مواضع و آرمان های امام راحل اظهار کرد: به منظور حفظ انقلاب از خطر تحریف باید این مباحث را مجددا مطالعه کنیم.

وی با بیان اینکه نظام سیاسی که غیر اسلامی و مبتنی بر زد و گفت: تحول در جامعه و انسجامی که در بین مردم از اقشار مختلف برای مقابله با رژیم طاغوت ایجاد شد را باید مصداق این امدادهای الهی عنوان کرد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در ادامه انقلاب اسلامی را زمینه ساز ظهور حضرت مهدی(عج) برشمرد و با بیان اینکه تحقق این مسئله دارای شروطی است که مهم ترین آن همراهی مردم برای رسیدن به این هدف نهایی است، دفاع از انقلاب را وظیفه همگان برشمرد.

وی با اشاره به حق بودن گلایه مردم در زمینه مشکلات اقتصادی و رفتارهای برخی مسئولان گفت: با وجود تمام مشکلات، اما مردم اصل نظام و انقلاب را قبول دارند و از آن حمایت می کنند و بارها این مهم را ثابت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مواضع امام خمینی(ره) بازخوانی شود/ اقامه عدل، آرمان امام راحل

مواضع امام خمینی(ره) بازخوانی شود/ اقامه عدل، آرمان امام راحل