مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 04:252021-06-04سياسي

هنر امام ایجاد باور به وعده الهی در ملت ایران بود


مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارالله گفت: امام و مردم ایران به وعده الهی ایمان و باور داشتند و این هنر امام بود که این باور را ایجاد کند، - ایسنا/مرکزی مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارالله گفت: امام و مردم ایران به وعده الهی ایمان و باور داشتند و این هنر امام بود که این باور را ایجاد کند، امام و ملت ایران باور کردند که می توانند.

حجت الاسلام شیرازی عصر روز گذشته 13 خردادماه در مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) که در مصلی بیت المقدس اراک برگزار شد، با اشاره به آیه ای از قرآن کریم، اظهار کرد: این آیه مربوط به سال ششم هجری و عصری است که مسلمانان برای عمره وارد مکه شدند.

وی افزود: کسی که برای عمره می رود قصد جنگ ندارد، برای عبادت می رود و مجهز به سلاح نیست ولی کفار خود را برای جنگ با مسلمانان آماده کرده بودند و این شرایط منجر به صلح حدیبیه شد.

این رویارویی کفار و مسلمانان با اراده الهی به یک حرکت عظیم تبدیل شد در حالی که طبق ظواهر باید صحنه ای دیگر را شاهد می بودیم ولی وقتی خداوند بخواهد کفار را تضعیف کند و درهم بشکند، چنین امری محقق می شود.

شیرازی گفت: طبق جهان بینی مادی، ممکن نیست یک لشگر مجهز بر یک نیروی انسانی فاقد آمادگی و تسلیحات غالب شود ولی به خواست خدا دشمن به مسلمانان پشت کرد و هیچ یاریگری برای کفار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنر امام ایجاد باور به وعده الهی در ملت ایران بود

هنر امام ایجاد باور به وعده الهی در ملت ایران بود