مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 04:252021-06-04سياسي

بیانیه مسئولان مازندران به مناسبت سالروز ارتحال رهبر کبیر انقلاب


نماینده ولی فقیه واستاندار مازندران با صدور پیامی مشترک، سالروز رحلت ملکوتی بنیان گذار کبیر جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) را تسلیت گفتند و سالروز قیام 15 خرداد را گرامی داشتند.

- ساری- نماینده ولی فقیه واستاندار مازندران با صدور پیامی مشترک، سالروز رحلت ملکوتی بنیان گذار کبیر جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) را تسلیت گفتند و سالروز قیام 15 خرداد را گرامی داشتند.

‎ به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در پیام مشترک آیت الله محمدباقر محمدی لایینی و احمد حسین زادگان امده است: تاریخ مقاومت ملت ایران اسلامی در 15 خرداد سال 1342 با قیام مردی الهی، ظلم ستیز و عدالت خواه و پیوستن جریان خروشان مردمِ خسته از جور و بی عدالتی پیوند خورد که صاعقه های درخشان و پر تلالوء آن کماکان چشم های دوستداران انقلاب اسلامی را می نوازد و دیده های بدخواهان و بداندیشان را کور می کند.

در ادامه تصریح شده است: حضرت امام خمینی (ره)، وارث آموزه های الهی و احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) در عصر غربت روح انسانی در سرزمین سرد فقدان معنویت و اخلاق، بنیانگذار حرکت و انقلابی شد که به صورت الگویی الهام بخش برای رهایی جویان و آزاداندیشان درآمد و پرچم ایستادگی در برابر استعمار و سلطه جویی نظام استکباری را به اهتزاز در آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه مسئولان مازندران به مناسبت سالروز ارتحال رهبر کبیر انقلاب

بیانیه مسئولان مازندران به مناسبت سالروز ارتحال رهبر کبیر انقلاب