مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 04:452021-06-04اقتصادي

صرفه جویی 20 درصدی برای دوری از خاموشی ها


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی اظهار کرد: مردم با صرفه جویی 20 درصدی می توانند کمک بسیار بزرگی به کنترل اوضاع و پیشگیری از خاموشی های احتمالی کنند.

- مهدی دادگر، پنج شنبه شب 13 خرداد به رسانه ها گروهی گفت: هفتمین طرح اقدام فراگیر شرکت توزیع نیروی برق استان با محوریت کاهش 50 درصدی مصرف برق در ادارات امروز و فردا در خراسان جنوبی اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در این طرح کاهش مصرف برق ادارات به 50 درصد مقدار مصرف مشابه سال قبل در ساعات اداری، و تعدیل مصارف ادارات در تعطیلات و ساعت غیر کاری به 10 درصد میزان مصرف، در مرکز دیسپاچینگ برق استان، کنترل و بررسی می شود.

دادگر ادامه داد: همچنین در شهرستانها، کنترل مقدار مصرف برق ادارات با اعزام پرسنل برق شهرستان به دستگاه های اجرایی کنترل می شود.

وی گفت: مقابله با دستگاه های رمز ارز غیرمجاز، رفع اتصالات سست و معایب شبکه برق و تعدیل و تنظیم بار روشنایی معابر از دیگر اقداماتی است که در هفتمین طرح اقدام فراگیر شرکت توزیع نیروی برق استان انجام می شود.

دادگر با بیان اینکه در خرسان جنوبی مصرف برق به مرز هشدار رسیده است، تصریح کرد: با توجه به تشدید گرمای هوا و اینکه میزان مصرف برق خراسان جنوبی از ساعت 9:45 صبح امروز پنجشنبه 13 خرداد ماه از حد مصرف مجاز تعیین شده برای استان خارج ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرفه جویی 20 درصدی برای دوری از خاموشی ها

صرفه جویی 20 درصدی برای دوری از خاموشی ها