مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 05:002021-06-04سياسي

امام خمینی(ره) با پشتوانه همراهی مردم انقلاب را به ثمر نشاند


امام خمینی (ره) رهبر آزاده ای بود که با تکیه بر ایمان راسخ و عزم سترگ همچنین به پشتوانه همراهی مردم، انقلاب اسلامی را به ثمر نشاند.

- امام خمینی(ره) با پشتوانه همراهی مردم انقلاب را به ثمر نشاند ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: امام خمینی (ره) رهبر آزاده ای بود که با تکیه بر ایمان راسخ و عزم سترگ همچنین به پشتوانه همراهی مردم، انقلاب اسلامی را به ثمر نشاند.

حمید ملانوری در پیامی به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره) اظهار کرد: سید روح الله الموسوی الخمینی (ره) فقیه، عارف، مرجع تقلید، نظریه پرداز و معمار بزرگ نهضت اسلامی، بزرگمردی است که توانست در پرتو بینش آزادیخواهی خود، جنبشی دینی را در ایران اسلامی پایه گذاری نماید، همان خیزشی که با گذشت چند دهه، همچنان پیامدها و تاثیر شگرفش در سطح منطقه و جهان هویداست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وی افزود: رهبری بی نظیر که با تدبر، تفکر، آگاهی به زمان و اطلاع از مسائل جهانی، بزرگترین انقلاب معاصر را هدایت کرد و با اندیشه متعالی و منش پیامبرگونه خود، بیداری اسلامی را به جهانیان هدیه کرد.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: رهبر آزاده ای که با تکیه بر ایمان راسخ و عزم سترگ همچنین به پشتوانه همراهی مردم، انقلابی را به ثمر نشاند که امروز به فضل ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام خمینی(ره) با پشتوانه همراهی مردم انقلاب را به ثمر نشاند

امام خمینی(ره) با پشتوانه همراهی مردم انقلاب را به ثمر نشاند