مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 05:252021-06-04سياسي

موج چهارم کرونا در کاشان رو به کاهش است/ عادی انگاری خطرناک کاشانی ها


موج چهارم کرونا در شهرستان کاشان روند کاهشی و نزولی به خود گرفته است اما مردم همچنان باید فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک را در دستور کار خود قرار دهند تا دچار موج های بعدی و سهمگین تر نشویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، روند نزولی و کاهشی کرونا در کاشان ادامه دارد و آمارها نشان می دهد از موج چهارم کرونا در حال عبور هستیم  اما مردم نباید رعایت پروتکل های بهداشتی را نادیده بگیرند و باید  زدن ماسک و حفظ فاصله فیزیکی در اجتماعات را رعایت کنند.

در پی روند نزولی کرونا، مرگ ومیر و بستری ها در بیمارستان های منطقه کاشان کاهش داشته است اما با توجه انتخابات مردم در ستادهای انتخاباتی کاندیدای خود، پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی را رعایت کنند تا روند کاهشی و نزولی بیماری کرونا را در شهرستان کاشان شاهد باشیم.

الگوی کرونا در شهرستان کاشان کاهشی است مهدی دلاوری، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان در گفت وگو با خبرنگار فارس در کاشان، بابیان اینکه، وضعیت کرونا در شهرستان نسبت به هفته های قبل بهتر است و الگوی بستری ها و فوتی ها کاهشی است، اظهار کرد: الگو در شهرستان کاهشی است اما نباید مردم عادی انگاری کنند و رعایت پروتکل ها زدن ماسک در دستور کار قرار دهند چون همچنان منطقه درگیر ویروس کرونا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج چهارم کرونا در کاشان رو به کاهش است/ عادی انگاری خطرناک کاشانی ها

موج چهارم کرونا در کاشان رو به کاهش است/ عادی انگاری خطرناک کاشانی ها