مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 05:452021-06-04حوادث

درخواست انجمن عکاسان مطبوعاتی برای دستگیری عاملان زورگیری عکاس


انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران خواستار دستگیری عاملان حمله به محمد دلکش عکاس خبری که بامداد 13 خردادماه توسط زورگیران مورد حمله خونین قرار گرفت، - شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا وسیله نقلیه بین شهری انجام شده بود، مورد حمله وحشیانه دزدان به ظاهر مسافرکش بین شهری و اصابت 21 ضربه چاقو قرار گرفته و تمامی ابزار کاری او شامل دوربین و لنزها و گوشی همراهش، به سرقت رفته است.

تعرض و سرقت از فعالان رسانه ای و به ویژه عکاسان خبری که به اقتضای حرفه خود می بایست همیشه دوربین و تجهیزات عکاسی به همراه داشته باشند با وجود اینکه تازگی ندارد ولی این حد از قساوت و حمله با چاقو و وارد کردن 21 ضربه که هر کدام از آن ضربه ها می توانست اتفاق غیر قابل جبرانی را رقم بزند، اگر نگوییم بی سابقه که کم سابقه بوده است و ممکن است در صورت عدم جدیت در پیگیری و برخورد با عاملین این اقدام وحشتناک برای هر کدام از فعالین رسانه اتفاق بیفتد.

انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران ضمن ابراز تأسف از حادثه ای که برای این عکاس خبری کشور پیش آمده است، از مقامات انتظامی استان انتظار دارد در کوتاه ترین زمان ممکن با ورود و پیگیری این حادثه هر چه زودتر عاملین حمله وحشتناک شناسایی و دستگیر شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست انجمن عکاسان مطبوعاتی برای دستگیری عاملان زورگیری عکاس

درخواست انجمن عکاسان مطبوعاتی برای دستگیری عاملان زورگیری عکاس