مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 06:002021-06-04سياسي

فعالیت 268 شعبه اخذ رأی در گرگان/5260 نفر مسئول برگزاری انتخابات هستند


فرماندار گرگان از فعالیت 268 شعبه اخذر رأی در این شهرستان خبرداد و گفت: پنج هزار و 260 نفر مسئول برگزاری انتخابات در شهرستان گرگان هستند.

- محمد حمیدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برنامه های سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای شهر و روستا در گرگان مطابق با برنامه زمان بندی وزارت کشور به پیش می رود.

فرماندار گرگان افزود: در شهرستان گرگان از همه ظرفیت های بخش اداری، معتمدان و علاقه مندان به کمک در هیئت های اجرایی استفاده و سعی شده در انتخاب عوامل اجرایی سر صندوق از افراد باسابقه که تجربه حضور قبلی داشتند، استفاده شود.

طبق گفته وی آموزش های لازم به عوامل اجرایی پای صندوق های رأی داده است.

حمیدی گفت: در دوره قبلی 238 شعبه اخذ رأی داشتیم که امسال 10 درصد افزایش یافته و به 263 شعبه رسیده است که از این تعداد 50 شعبه در بخش بهاران، 70 شعبه در بخش مرکزی و 143 شعبه در شهر گرگان است.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط کرونا علاوه بر عوامل اجرایی، یک شخص به عنوان ناظر بهداشتی در شعب حضور داشته و دستورالعمل های بهداشتی را کنترل و مردم را راهنمایی می کند.

فرماندار گرگان بیان کرد: پنج هزار و 260 نفر مسئول برگزاری انتخابات در شهرستان گرگان هستند که شامل عوامل اجرایی، عوامل نظارتی شورای نگهبان، عوامل نظارتی شورای عالی استان ها، ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 268 شعبه اخذ رأی در گرگان/5260 نفر مسئول برگزاری انتخابات هستند

فعالیت 268 شعبه اخذ رأی در گرگان/5260 نفر مسئول برگزاری انتخابات هستند