مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 06:202021-06-04سياسي

چرا پس از 32 سال هنوز امام خمینی مورد تکریم است؟


مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان گفت: اگر بعد از گذشت 32 سال هنوز امام را مورد تکریم و تجلیل قرار می دهیم، برای این است که پیام های امام، - ایسنا/خوزستان مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان گفت: اگر بعد از گذشت 32 سال هنوز امام را مورد تکریم و تجلیل قرار می دهیم، برای این است که پیام های امام، پیام های انسان ساز بودند و امام منادی احیای فضیلت ها و ارزش های والای انسانی بود.

حجت الاسلام و المسلمین سید محسن شفیعی در گفت وگو با ایسنا، با تسلیت سالروز ارتحال امام خمینی (ره)، اظهارکرد: شاید این سوال مطرح شود که آیا پس از گذشت 32 سال از ارتحال امام، هنوز ضرورتی به تکرار برنامه های سالگرد و بزرگداشت این مناسبت وجود دارد و اگر ضرورتی است حرفی برای گفتن است یا خیر؟ نکته اول این که مردان و انسان های بزرگ و مکتب های الهی چون با فطرت پاک و اصیل سر و کار دارند، محدود به زمان خاصی نیستند.

نمونه آن نیز قیام امام حسین (ع) و کربلای ابا عبدالله در سال 61 هجری است که پس از گذشت قرن ها به هیچ وجه دچار کهنگی و انحراف نشده اند، دلیل هم این است که یک حرکت نورانی در دفاع از آزادی، عدالت و سعادت و همچنین صف آرایی برابر ظلم، ستم و تعدی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا پس از 32 سال هنوز امام خمینی مورد تکریم است؟

چرا پس از 32 سال هنوز امام خمینی مورد تکریم است؟