مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 07:052021-06-04سياسي

چرا اصلاح طلبان در اعلام حمایت از کاندیدای خود تعجیل نمی کنند؟


به نظر می رسد اصلاح طلبان، در فرصت باقیمانده به انتخابات بازخواهند گشت، هرچند کیفیت و جزییات بازگشت آنها به مسیر انتخابات، وابسته به اتفاقات پیش رو، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، محمدامین باقری پژوهشگر هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع) در یادداشتی، نوشت: عدم احراز صلاحیت برخی نامزدهای اصلاح طلب و در هم شکستن راهبرد کمپین آنها در انتخابات 1400، اصلاح طلبان را در موقعیتی غیر منتظره قرار داده است.

از سویی طراحی ها، امکانات و فرصت های آنها برای حضور مؤثر و نتیجه بخش در انتخابات 1400، بیش از گذشته ابتر مانده و از سوی دیگر فرصتهای جدیدی برای آنها خلق شده است.

* فرصت­های جدید پس از اعلام نامزدهای نهایی نخست آن که هرچند نامزدهای اصلی آنها از رقابت بیرون مانده اند، اما گفتمان آنها به واسطه همین امر توجه بیشتر و حساس تری را خاصه توسط پایگاه اجتماعی مربوط و آراء خاموش به خود جلب کرده است.

دوم آنکه، آنها اکنون فرصتی برای سرمایه گذاری بر نامزدی سفید -کمتر شناخته شده - را دارند که پیش از این ممکن نبود.

سوم آنکه قطع نظر از نتیجه انتخابات، آنها بهترین فرصت را یافته اند تا قبل از پایان دولت فعلی از نقش باعث و بانی وضع موجود به آسیب دیده وضع موجود در سطحی کلانتر، جابجا شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا اصلاح طلبان در اعلام حمایت از کاندیدای خود تعجیل نمی کنند؟

چرا اصلاح طلبان در اعلام حمایت از کاندیدای خود تعجیل نمی کنند؟