مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 08:202021-06-04ورزشي

تیم دوچرخه سواری مازندران روانه مرقد مطهر حضرت امام شد


تیم دوچرخه سواری مازندران به منظورتجدید میثاق دوباره با بنیانگذارکبیرانقلاب اسلامی ومقام معظم رهبری عازم مرقد امام راحل شدند.

- عبدالمطلب کریمی دبیر هیئت دوچرخه سواری استان مازندران در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این تیم با 10 دوچرخه سوار، بیستمین سال متوالی هست که با عبور از شهرهای مازندران برای شرکت درآیین سالگرد امام خمینی (ره) عازم مرقد مطهر می شوند.

کریمی افزود: اعضای این تیم را ادریس خاوری نژاد، مصطفی عباس پور، رضا عابدیان، مهدی محمدی، یعقوب عفاری، الیاس شعبان پور، سهراب شعبان پور، سجاد حسینی، شهرام جعفر زاده و ابراهیم نژاد اصغری تشکیل می دهند که با با بدرقه رسمی سرهنگ غفار پور مسئول تربیت بدنی سپاه کربلا مازندران و دیگر مسئولان استانی عازم تهران شدند.

وی ادامه داد، این گروه دوچرخه سواری، حرکت خود را با شعار فرزندان امام، پیام آوران حماسه حضور با همکاری سپاه کربلا و اداره کل ورزش وجوانان و هیئت دوچرخه سواری مازندران آغاز کردند.

دبیر هیئت دوچرخه سواری مازندران با اشاره به اینکه اعضای این تیم در طول سال و به مناسبت های مختلف سفرهای زیارتی و فرهنگی با هدف های خاصی را انجام می دهند، گفت، به مناسبت هفته دفاع مقدس، تیم سایکل توریست مازندران مسیر ساری تا مشهد مقدس را رکاب می زنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم دوچرخه سواری مازندران روانه مرقد مطهر حضرت امام شد

تیم دوچرخه سواری مازندران روانه مرقد مطهر حضرت امام شد