مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 08:452021-06-04سياسي

انتشار کتابچه شبهه انتخابات توسط اندیشکده سعداء


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از اندیشکده راهبردی سعداء، در آستانه انتخابات، کتابچه شبهه انتخابات که غالباً پیاده شده جلسات پرسش و پاسخ حجت الاسلام راجی در جمع اساتید، - کتابچه شبهه انتخابات که غالباً پیاده شده جلسات پرسش و پاسخ حجت الاسلام راجی در جمع اساتید، دانشجویان، طلاب و نخبگان کشور است، توسط اندیشکده راهبری سعداء منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از اندیشکده راهبردی سعداء، در آستانه انتخابات، کتابچه شبهه انتخابات که غالباً پیاده شده جلسات پرسش و پاسخ حجت الاسلام راجی در جمع اساتید، دانشجویان، طلاب و نخبگان کشور است، توسط اندیشکده راهبردی سعداء تهیه و تنظیم شده است.

از شبهاتی که در این کتابچه به آن ها اشاره شده، می توان به مواردی همچون چرا رأی بدهیم؟ با این وضع مملکت چرا رأی بدهیم؟، به خاطر اعتراض به وضع موجود رأی نمی دهیم تا حکومت تنبیه شود، رأی نمی دهم چون با رأی دادن هیچ تغییری ایجاد نمی شود!، چرا اصلا رأی بدهیم وقتی نظام خودش انتخاب می کند؟، اگر قرار بود با رأی دادن چیزی درست و اصلاح شود در این چهل سال وقتی مشارکت بالا بود اصلاح شده بود، رأی دادن چه تأثیری در سرنوشت من رأی اولی دارد؟ در آینده من چه تاثیری دارد؟، با توجه به اینکه دانش آموزان نسبت به گذشته از هوش سیاسی بال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار کتابچه شبهه انتخابات توسط اندیشکده سعداء

انتشار کتابچه شبهه انتخابات توسط اندیشکده سعداء