مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 08:452021-06-04سياسي

افزایش 236 درصدی بودجه عمرانی شهرستان کنارک


فرماندار شهرستان کنارک سیستان وبلوچستان گفت: با افزایش 236 درصدی بودجه بودجه عمرانی در سال 1400 شاهد تحول، توسعه و پیشرفت در طرحهای عمرانی شهرستان کنارک خواهیم بود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرماندار شهرستان کنارک سیستان وبلوچستان گفت: با افزایش 236 درصدی بودجه بودجه عمرانی در سال 1400 شاهد تحول، توسعه و پیشرفت در طرحهای عمرانی شهرستان کنارک خواهیم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا حمیدالدین یوسفی در اولین جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان که با حضور ویدئو کنفرانسی عرب رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد گفت: اتفاقات خاص و ویژه ای با همراهی استاندار، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی،مدیران ارشد استانداری و مجموعه سازمان مدیریت استان در زمینه اعتبارات عمرانی رخ داده که در تاریخ توسعه ای استان بی سابقه و نقطه عطف می باشد.

وی اعتبار شهرستان را در سال گذشته 460 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: با توجه به اعتباراتی که در سال گذشته تصویب شد و شرایطی هم که کشور داشت توانستیم بودجه عمرانی شهرستان را به 3 هزار و 6 میلیارد ریال افزایش دهیم که نشان از رشد بیش از 6 برابری اعتبار تصویب شده را داشته است.

یوسفی افزود: اعتبار عمرانی شهرستان در سال 1400 با رشد 236 درصدی نسبت به ابتدای سال گذشته به رقم 1094 میلیارد ریال افزایش پیدا کرده و کنارک بیشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 236 درصدی بودجه عمرانی شهرستان کنارک

افزایش 236 درصدی بودجه عمرانی شهرستان کنارک