مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 09:252021-06-04سياسي

دولت تدبیر و امید همه چیز مردم را به برجام گره زد


امام جمعه آستارا با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید همه چیز مردم را به برجام گره زده است، گفت: یک عده از رجال سیاسی در دوره های قبل با گره زدن میشت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، حجت الاسلام والمسلمین کاظم حافظ نیا امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اظهار کرد: مردم با حضور خود در عزاداری خیابانی اعلام کردند که پس از گذشت 32 سال از رحلت حضرت امام(ع)، افکار و آرمان های ایشان در نظام و بین مردم جریان دارد.

  خطیب جمعه آستارا با بیان اینکه حضرت امام(ره) با جمهوریت مردم را در سرنوشت خود دخالت دارد و کشورهایی که دم از جمهوریت می زنند برگرفته از مردم است، گفت: انقلاب اسلامی بدون پشتوانه مردمی پیشرفت نمی کند.

  وی دخالت دادن مردم در تعیین سرنوشت کشور را از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: به واسطه انتخابات همه ساله یک فرصتی برای نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت کشور ایجاد می شود که در هیچ از کشورهای دینا به اندازه ایران به رأی و تصمیم گیری های مردم توجه نمی شود.

  امام جمعه آستارا با بیان اینکه در آستانه یک انتخابات بسیار مهم، حساس و اثرگذار قرار داریم و انتخابات امسال ما نقش تعیین کننده ای را در سرنوشت کشور ایفا می کند، گفت: دشمن روی رفتار و حضور مردم در پای صندوق های اخذ رأی برنامه ریزی کرده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت تدبیر و امید همه چیز مردم را به برجام گره زد

دولت تدبیر و امید همه چیز مردم را به برجام گره زد