مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 09:352021-06-04سياسي

مسؤولان حضور در مجلس شهدا را وظیفه خود بدانند


همه مسؤولان باید حضور در مراسم بزرگداشت شهدا را وظیفه خود بدانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در مراسم بزرگداشت شهید حسن خانی از شهدای پانزده خرداد در روستای جعفر آباد اخوان، اظهار کرد: قدر امام و یاد امام را بدانیم هرچه داریم به برکت این شخصیت بت شکن و استبداد ستیز است او بود که ما را از ظلمت به نور هدایت کرد در حقیقت شهیدان پانزده خرداد یاران امام بودند مواظبت باشیم ما از امام انقلاب جدا نشویم تا در پیشگاه خداوند و شهدا شرمنده نباشیم.

وی گفت: باید قدر شهدا را که از خون خود گذشتند بدانیم همسر شهید خانی بعد از شهادت این شهید بزرگوار به گمان آنکه این شهید زنده است تا شش ماه به درب شهربانی در تهران مراجعت می کرد تا از او خبری کسب کند اما در انتها پیراهن خونی همسرش را به عنوان هدیه به او می دهند! این است رنج جان خود را فدا کردن و یادمان نرود رسالت سنگینی برای براافراشته ماندن پرچم ایران اسلامی داریم.

امام جمعه موقت ورامین با انتقاد از عدم حضور برخی مسؤولان در یادمان شهدا گفت: متاسفانه برخی از مسئولین برای تعظیم شعائر انقلاب خصوصا مجلس شهدا وقت ندارن! این آقایان کجا هستن؟ چرا از مردم فاصله گرفته اند؟ در یادواره شهدا چرا حضور ندارید؟ می دانید بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان حضور در مجلس شهدا را وظیفه خود بدانند

مسؤولان حضور در مجلس شهدا را وظیفه خود بدانند