مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 09:402021-06-04اقتصادي

جمع آوری 2000 دستگاه استخراج رمز ارز در شمال استان کرمان


معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق شمال استان گفت: از ابتدای امسال تاکنون، تعداد 2000 دستگاه استخراج رمز ارز در مرکز و شهرهای زیرنظارت شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کشف و جمع آوری شده شده است.

- ایسنا/کرمان معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق شمال استان گفت: از ابتدای امسال تاکنون، تعداد 2000 دستگاه استخراج رمز ارز در مرکز و شهرهای زیرنظارت شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کشف و جمع آوری شده شده است.

محسنی در جمع خبرنگاران گفت: هفتمین طرح اقدام فراگیر همزمان با سراسر کشور با محوریت کاهش 50 درصدی مصرف برق در ادارات در راستای کنترل پیک بار تابستان با حضور 70 گروه اجرایی و 200 نفر از کارکنان زیر مجموعه مدیریت شرکت توزیع نیروی برق شمال استان روز پنجشنبه و جمعه در شمال استان اجرا شد.

وی جمع آوری رمز ارزها، تعدیل مصرف روشنایی بلوارها، میدان ها و جاده های ورودی و خروجی شهرها و مناطق، کنترل و پایش بار مصرفی ادارات، ارگان ها، نهادها و سازمان ها از جمله اهداف برگزاری این مانور برشمرد.

وی با بیان اینکه این مانور به مدت دو روز کاری در 13 و 14 خرداد انجام شد، تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون، تعداد 2000 دستگاه استخراج رمز ارز در مرکز و شهرهای زیرنظارت شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کشف و جمع آوری شده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 2000 دستگاه استخراج رمز ارز در شمال استان کرمان

جمع آوری 2000 دستگاه استخراج رمز ارز در شمال استان کرمان