مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 09:502021-06-04پزشكي

هوش مصنوعی در درمان سرطان بهتر از انسان عمل می کند؟


تیمی از محققان در جریان تحقیقات خود درباره کارآیی هوش مصنوعی در درمان سرطان، به نتایج شگفت انگیزی دست یافته اند.

- جی پلاس، به نقل از مدیکال اکسپرس، تاثیر استقرار هوش مصنوعی (AI) هنگام پرتودرمانی در یک محیط بالینی دنیای واقعی توسط محققان پرنسس مارگارت در یک مطالعه منحصر به فرد با مشارکت پزشکان و بیماران آن ها آزمایش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ تیمی از محققان به طور مستقیم ارزیابی های پزشک در مورد پرتودرمانی تولید شده توسط الگوریتم یادگیری ماشین هوش مصنوعی (ML) را با درمان های پرتوی معمولی تولید شده توسط انسان مقایسه کردند.

آن ها دریافتند در بیشتر 100 بیمار مورد مطالعه، درمان هایی که با استفاده از ML ایجاد شده اند از نظر بالینی برای درمان بیماران توسط پزشکان قابل قبول هستند.

به طور کلی 89 ٪ از درمان های تولید شده ML از نظر بالینی برای درمان ها قابل قبول در نظر گرفته شد و در مقایسه با درمان های تولید شده توسط انسان 72 ٪ کارآیی داشته است.

علاوه بر این فرآیند درمان با اشعه ML شصت درصد سریع تر از فرآیند مرسوم انسان محور بود و مدت زمان کلی را از 118 ساعت به 47 ساعت کاهش داد.

در بلند مدت این روش می تواند صرفه جویی قابل توجهی در هزینه ها از طریق بهبود کارآیی داشته باشد، در عین حال کیفیت مراقبت های بالینی را نیز بهبود بخشد که یک برد ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوش مصنوعی در درمان سرطان بهتر از انسان عمل می کند؟

هوش مصنوعی در درمان سرطان بهتر از انسان عمل می کند؟