مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 10:202021-06-04سياسي

گلباران قتلگاه شهدای 15 خرداد در پل تاریخی باقرآباد


آیین گلباران قتلگاه شهدای 15 خرداد در پل تاریخی باقرآباد با حضور مسؤولان شهرستان های قرچک و ورامین برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، صبح امروز آیین گلباران قتلگاه شهدای 15 خرداد در پل تاریخی باقرآباد در قرچک با حضور مسؤولان شهرستان های قرچک و ورامین برگزار شد.

  حسین نوش آبادی نماینده مردم دیار 15 خرداد در مجلس شورای اسلامی در این مراسم اظهار کرد: ما امروز ادای احترام داریم به پیشگاه شهدای عزیزی که در همین منطقه مظلومانه به شهادت رسیدند، این مکان مقدس است مبدا نهضت اسلامی از اینجا آغاز شد و در اینجا باید با این شهدا پیمان دوباره ببندیم که راه و سیره عملی شما را ادامه خواهیم داد.

وی گفت: اینجا میعادگاه ایثار و از خودگذشتگی مردم منطقه دشت ورامین در سال 42 شد، این مردم برای آزادی مرجع و امام خود پیمان بستند که برای رهایی ایشان از بند طاغوت زمان بدون هیچ هراسی از اسلحه و تانک وارد مسیری شوند که هرگز برگشتی نداشت و بدانیم که اگر این انبوه جمعیت از این گلوگاه عبور می کردند قطعا در تهران می توانستند حماسه ای بی بدیل را رقم بزنند.

نوش آبادی در خصوص ابعاد تاریک این جنایت ددمنشانه توسط عوامل شاه مزدور نیز بیان کرد: در آن روز تاریخی دژخیمان شاه حتی از جنازه های مطهر شهدا و مجروحین نیز واهمه داشت و به همین خاطر تعداد زیاد شهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلباران قتلگاه شهدای 15 خرداد در پل تاریخی باقرآباد

گلباران قتلگاه شهدای 15 خرداد در پل تاریخی باقرآباد