مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 10:252021-06-04سياسي

انقلاب در انقلاب تنها راه توسعه کشور است/بیانات رهبری بهترین ملاک تشخیص است


امام جمعه ابرکوه مقام دوستی و توجه نکردن به محرومین را نتیجه غفلت از راه و اندیشه امام خمینی ره دانست و گفت: ما برای نجات کشور راهی نداریم جز انقلاب در انقلاب که راهکارش ایجاد تحوّل در نظام اجرایی کشور در انتخابات 28 خرداد است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس در ابرکوه، حجت السلام و المسلمین سید ابراهیم حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان ابرکوه با اشاره به اهمیت فرا رسیدن  سی و دومین سالگرد رحلت جانسوز و ملکوتی حضرت امام خمینی ره، اظهار کرد: 14 و 15 خرداد - دو روز نیست بلکه دو سرفصل تاریخ انقلاب است که باید با بصیرت گرامی داشته شود.

وی با بیان این که امروز تأسی به راه و اندیشه و خط انقلابی امام ضرورتی محسوس تر از همیشه دارد، افزود: ایجاد دولت تحول بخش و حزب اللهی مطالبه مردم در انتخابات پیش رو که باید مبنای عملی مسئولین آینده کشور قرار گیرد.

امام جمعه ابرکوه غفلت از راه و اندیشه امام (ره) بویژه در توجه به قاطبه مردم و محرومین توسط مسئولین نتیجه ای جز دنیا زدگی و اشرافی گری و پول پرستی و مقام دوستی نداست و گفت: متأسفانه این مبنا را صاحب منصبان حکومت از دهه هفتاد پایه گذاری کردند و جانشینان آنها این مسیر لیبرالیستی و سرمایه پرستی و رفاه طلبی و دوری از آرمان پاک انقلاب را ادامه دادند که باید توسط دولت انقلابی اصلاح شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب در انقلاب تنها راه توسعه کشور است/بیانات رهبری بهترین ملاک تشخیص است

انقلاب در انقلاب تنها راه توسعه کشور است/بیانات رهبری بهترین ملاک تشخیص است