مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 10:402021-06-04سياسي

داوطلبان از دادن وعده های غیر واقعی و توخالی پرهیز کنند


امام جمعه اسالم با اشاره به اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب حتی منتقدان نظام هم باید در پای صندوق رأی شرکت کنند، گفت: داوطلبان از دادن وعده های غیر واقعی و توخالی پرهیز کنند.

- ، حجت الاسلام محمد جواد باقری در خطبه های این هفته بخش اسالم ضمن تسلیت سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) به بیان جایگاه امامت در دین اسلام و نقش رهبری فردی صالح در هدایت جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: مسئله ولایت و امامت متعلق به ذات پروردگار بوده و پذیرفتن ولایت، خروج از طاغوت و ورود به عرصه ایمان و توحید است.

امام جمعه اسالم با اشاره به اینکه شخصیت حضرت امام متفاوت از همه رهبران دینی و سیاسی جهان است، اضافه کرد: انگیزه امام از قیام و تشکیل حکومت، فقط اقامه دین و حاکم شدن مستضعفان بر مستکبران عالم بود و هیچگاه به دنبال اهداف و منافع شخصی نبود و به همین دلیل بود که با تمام سادگی خداوند دشمنان را مرعوب شخصیت و ابهت او کرده بود.

حجت الاسلام باقری با بیان اینکه بر اساس فرمایش خداوند عالم در قرآن کریم امامت و رهبری امت چیزی نیست که به ظالمان و ستمکاران برسد، گفت: رهبر معظم انقلاب جانشین شایسته و سزاواری برای ادامه دادن راه و مسیر الهی امام خمینی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوطلبان از دادن وعده های غیر واقعی و توخالی پرهیز کنند

داوطلبان از دادن وعده های غیر واقعی و توخالی پرهیز کنند