مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 10:502021-06-04سياسي

رییسی: جوانگرایی، رویکرد جدی دولت آینده ما خواهد بود


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: استفاده از جوانان و نخبگان، رویکرد جدی دولت آینده ما خواهد بود.

- به کزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی در دیدار با جمعی از جوانان نخبه حوزه های مختلف در ساختمان یادمان شهدای هفتم تیر در واکنش به طرح دغدغه یکی از نخبگان درباره استفاده از جوانان در دولت آینده، جوانگرایی را از رویکردهای جدی دولت خود دانست.

وی گفت: ما در قوه قضاییه هم در جایگاه هایی که امکان انتصاب مدیر جوان وجود داشت از نیروهای جوان استفاده کردیم و امروز 70 درصد بدنه دستگاه قضا از جوانان تشکیل می شود.

بر اساس گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رییسی در خصوص حضور برخی چهره ها در ستاد انتخاباتی خود که مورد اشاره یکی از نخبگان قرار گرفته بود، اظهار داشت: ایجاد ستادهای انتخاباتی نیازمند سازوکار و بودجه و اعتبارات زیاد است و من از همان ابتدا اعلام کردم که ستاد انتخاباتی به شکل مرسوم نخواهم داشت.

وی افزود: ما برای استفاده از نظرات همه دغدغه مندان از گروه ها و نگاه های مختلف تلاش کردیم همه اقشاری که به بنده عنایت داشتند بتوانند با ما همکاری کنند.

رییسی گفت: شورای هماهنگی ستادهای مردمی در واقع هماهنگ کننده فعالیت همه گروه های مردمی است که به ما کمک می کنند و حتی حامیان برخی نامزدهایی که از صحنه انتخابات کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: جوانگرایی، رویکرد جدی دولت آینده ما خواهد بود

رییسی: جوانگرایی، رویکرد جدی دولت آینده ما خواهد بود