مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 10:552021-06-04سياسي

نگذاریم عملکرد ناقص مسئولان موجب کنار گذاشتن فلسفه سیاسی امام شود


اجازه ندهیم سیاست ورزی و بداخلاقی سیاسی و کمبودها و عملکرد ناقص برخی مسئولان موجب کنار گذاشتن فلسفه سیاسی امام راحل شود و یا اینکه فلسفه سیاسی ایشان به درستی تبیین نشود.

- ایسنا/همدان امام جمعه همدان گفت: اجازه ندهیم سیاست ورزی و بداخلاقی سیاسی و کمبودها و عملکرد ناقص برخی مسئولان موجب کنار گذاشتن فلسفه سیاسی امام راحل شود و یا اینکه فلسفه سیاسی ایشان به درستی تبیین نشود.

  حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی موثقی در خطبه های نماز جمعه شهر همدان، اظهار کرد: امام راحل فلسفه سیاسی قوی دارد که نیازمند تبیین بوده و بارها مقام معظم رهبری در سخنرانی های خود از جمله در سخنرانی های 14 خرداد نگاه حکیمانه فلسفه سیاسی امام(ره) را تبیین کرده اند و ما نیز موظفیم این نگاه حکیمانه را همواره تبیین کنیم.

وی با بیان اینکه امام راحل سیاست را عین مذهب می دانست، افزود: امام راحل نگاهش به سیاست نگاه فلسفی، عرفانی و حکمی بوده و تربیت شده مکتب حکمت متعالیه و شاگرد عرفانی مرحوم آیت الله شاه آبادی هستند و در خطاب به فرزند مرحوم شاه آبادی اینگونه می گویند که راهی که ما پیش گرفتیم پدر شما پیش پای ما گذاشته است.

وی خاطرنشان کرد: امام(ره) از منظر حکمت و فلسفه و از نگاه عارف وارد عرصه سیاست شده و اسفار اربعه را طی کرده و عرفان او عرفان نشست در گوشه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگذاریم عملکرد ناقص مسئولان موجب کنار گذاشتن فلسفه سیاسی امام شود

نگذاریم عملکرد ناقص مسئولان موجب کنار گذاشتن فلسفه سیاسی امام شود