مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 11:452021-06-04سياسي

غرب گرایان بانیان وضع موجود کشور هستند


رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان اصفهان با بیان این که غرب گریان بانیان وضع موجود هستند، گفت: دائما می گویند تحریم ها کنار می رود در حالی که 8 سال است با این حرف ها مردم را بازی می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دهاقان، حجت الاسلام علیرضا فرهنگ در نماز جمعه شهر دهاقان با تسلیت شهادت امام صادق(ع)، سالگرد رحلت امام(ره) و قیام 15 خرداد اظهار داشت: اگر کسی می خواهد در منزل ،اداره،کشور و عالم اسلام موفق شود و آن چیزی که خدا می خواهد در زمین و زمان حاکم شود راهی جز توحید محوری نیست.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان اصفهان افزود: اگر امروز در کنار هم برای امام جمع شده ایم به برکت انقلاب اسلامی و حرکت امام است که اگر امام انقلاب نمی کردند معلوم نبود کجا بودیم.

وی با اشاره به روحیه توحید محوری رهبر انقلاب بیان کرد: در این سه دهه دشمنان نظام تلاش زیادی برای ساقط کردن نظام و انقلاب کردند و موفق نشدند و این به خاطر روحیه توحید محوری و الهی رهبر حکیم انقلاب است.

حجت الاسلام فرهنگ ادامه داد: حاکمیت اگر بخواهد موفق باشد و دولت هم اسلامی باشد و مشکلات مردم را حل کنید باید رییس جمهور هم دارای روحیه توحید محوری باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرب گرایان بانیان وضع موجود کشور هستند

غرب گرایان بانیان وضع موجود کشور هستند