مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 11:452021-06-04سياسي

مشارکت جامعه در انتخابات ضامن تقویت سیستم ایمنی جامعه خواهد بود


مشارکت جامعه در انتخابات ضامن تقویت سیستم ایمنی جامعه خواهد بود و اگر مشارکت پایین باشد سیستم ایمنی جامعه ضعیف شده و منجر به ناامنی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر حجت الاسلام خضری در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر قزوین که در مسجدالنبی (ص) قزوین برگزار شد اظهار کرد: متأسفانه آن طور که شایسته و بایسته بود امام را نشناخته و به نسل جدید معرفی نکردیم.

وی افزود: شخصیت امام با هیچ یک از رهبران دنیا قابل مقایسه نیست و این مرد بزرگ با انقلاب خود غرب را با بحران برنامه ریزی مواجه کرد.

امام جمعه موقت قزوین ادامه داد: شرایط امروز جامعه نشان می دهد بیشتر از همیشه تشنه و نیازمند تفکر امام خمینی (ره) هستیم و بخش عمده ای از مشکلات ما به واسطه دوری از مکتب این مرد مکتب ساز و بزرگ دوران است.

وی تصریح کرد: انسان های بزرگی همچون شهید سلیمانی، احمد کاظمی و حججی شاگردان مکتب امام خمینی و مقام معظم رهبری هستند و اثرگذاری این شاگردان مکتب را امروز بیش از همیشه حس می کنیم.

حجت الاسلام خضری با بیان اینکه حضور امامت، حضور مردم و عاشورای حسینی سه ویژگی عمده قیام 15 خرداد بود عنوان کرد: حرکت 15 خرداد حرکت به سوی ظهور بود که به خوبی شکل گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت جامعه در انتخابات ضامن تقویت سیستم ایمنی جامعه خواهد بود

مشارکت جامعه در انتخابات ضامن تقویت سیستم ایمنی جامعه خواهد بود