مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 13:452021-06-04سياسي

نمی توان با الگوهای غربی کشور را اداره کرد


دولتمردان ما برای اداره جامعه همیشه این کلام امام را توجه داشته باشند که فرمود: نکند اصول انقلاب را به خاطر ارتباط با غرب فراموش کنید چرا که هرگز نمی توانید با الگوهای غربی ایران را اداره کنید.

- ایسنا/البرز امام جمعه کرج گفت: دولتمردان ما برای اداره جامعه همیشه این کلام امام را توجه داشته باشند که فرمود: نکند اصول انقلاب را به خاطر ارتباط با غرب فراموش کنید چرا که هرگز نمی توانید با الگوهای غربی ایران را اداره کنید.

آیت الله حسینی همدانی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه 14 خردادماه ضمن عرض تسلیت چهاردهم خردادماه سالگشت ارتحال عالم ربانی، فقیه مجاهد، فیلسوف جامعه ساز، مهندسِ معمارِ انقلاب و رهبر بی نظیر حضرت امام روح الله، عنوان کرد: 32 سال از درگذشت شخصیت کم نظیری که خدای تعالی بر ما منت گذاشت و دوران او را درک کردیم و بهره بردیم می گذرد.

پرداختن به حرکت و شرح مکتب او و تحولی که در نظام اداره جامعه با الگویی که داد و بعد از آن دشمنی ها و مشکلاتی که مستکبرین فراهم کردند تا انقلاب زمین بخورد فرصت زیادی می برد و امام روح الله با دم مسیحایی خود چون موسوی بود (نام خانوادگی او موسوی بود) که کار موسی کرد و فرعون و فرعونیان را منکوب و اسلام ناب محمدی را زنده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمی توان با الگوهای غربی کشور را اداره کرد

نمی توان با الگوهای غربی کشور را اداره کرد