مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 14:502021-06-04سياسي

پیرمرد بی خانمان مشهدی با پیگیری آیت الله علم الهدی میهمان مسجدی ها شد


مدیر ارتباطات و رسانه مرکز رسیدگی به امور مساجد استان های خراسان از اسکان پیرمرد بی خانمان مشهدی در مسجد رانندگان محله سیدی با پیگیری نماینده ولی فقیه در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، ویدئویی از پیرمردی مشهدی در رسانه ها منتشر شد که 5 روز بود وسایل و زندگی اش کنار خیابانی در منطقه سیدی بود، شب گذشته مسجدی ها به سراغش رفتند و شبانه در مسجد رانندگان به او سرپناه دادند و پیگیر حل مشکلش شدند.

مدیر ارتباطات و رسانه مرکز رسیدگی به امور مساجد استان های خراسان در این باره در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: طبق یک سری گزارشات مردمی که از طریق دوستان و نزدیکان به آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در استان می رسد، اعلام شد که یک پیرمردی در منطقه سیدی صاحبخانه جوابش کرده و وسایلش را بیرون ریخته است.

حجت الاسلام حسن افکار افزود: دیشب از طرف آیت الله علم الهدی با ما تماس گرفتند و امر کردند که حتی یک شب هم نباید این پیرمرد معطل اسکان باشد.

  وی ادامه داد: با توجه به استفاده از ظرفیت مساجد که از ابتدای اسلام تاکنون یک ملجأ و پناهگاه بوده اند، به دوستان گفتیم به سرعت این موضوع را پیگیری کنند تا فرمایش نماینده ولی فقیه بر روی زمین نماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیرمرد بی خانمان مشهدی با پیگیری آیت الله علم الهدی میهمان مسجدی ها شد

پیرمرد بی خانمان مشهدی با پیگیری آیت الله علم الهدی میهمان مسجدی ها شد