مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 16:052021-06-04ورزشي

آلومینیوم اراک از میزبانی در لیگ برتر فوتبال محروم شد


میزبانی باشگاه آلومینیوم اراک در لیگ برتر فوتبال تا اطلاع ثانوی سلب شد علت این تصمیم سازمان لیگ، نقص روشنایی در ورزشگاه امام خمینی (ره) عنوان شده است.

- اراک- رییس هیأت فوتبال استان مرکزی گفت: میزبانی باشگاه آلومینیوم اراک در لیگ برتر فوتبال تا اطلاع ثانوی سلب شد علت این تصمیم سازمان لیگ، نقص روشنایی در ورزشگاه امام خمینی (ره) عنوان شده است.

محمدرضا غفاری در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: اخیراً سازمان لیگ ایران با ارسال نامه ای به باشگاه آلومینیوم اراک، اعلام کرده است، با توجه به مشکل نور و پروژکتورهای ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک محل برگزاری مسابقات و عدم رفع آن در 2 دیدار اخیرش مقابل پدیده مشهد و تراکتور تبریز که به منجر به تغییر ساعات بازی به ظهر شد، این تیم تا اطلاع ثانوی و رفع نواقص اجازه میزبانی ندارد.

وی خاطرنشان کرد: آلومینیوم اراک در دیدار آینده اش در هفته بیست و پنجم لیگ برتر باید در یکی از روزهای نهم یا دهم تیرماه از استقلال میزبانی کند که به خاطر گرمای شهر اراک عملاً برگزاری بازی در ظهر (مثل دیدار با پدیده و تراکتور) مقدور نیست و باید این مسابقه زیر نور برگزار شود اما شرایط میزبانی ورزشگاه امام خمینی (ره) هنوز مهیا نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلومینیوم اراک از میزبانی در لیگ برتر فوتبال محروم شد

آلومینیوم اراک از میزبانی در لیگ برتر فوتبال محروم شد